tisdag 2 oktober 2012

Godkväll

Dagarna bara rinner iväg.

Var ju på kryssning i tisdags med mamma( förra veckan ). Var läääängesen jag hade det så kul. Oj oj.

Jag som inte gillar dansband så:-). Mamma och jag hamnade på discot med både Larz kristerz och Micke ahlgrens. Hade jätte trevligt. Trevliga killar.

Larz kristerz vart jätte glada av min tavla. Stefan och Peter lovade att spara den:-).

Fotade lite på discot men tyvär var det alldelles för mörkt där inne :-(. Men kan pröva lägga upp några av dom ändå.

Den kryssningen kommer mamma och jag minnas läääänge;-).

Det som har hänt är att Greger varit o jobbat nere i Göteborg på bokmässan och resten av oss har varit hemma.

Mycket förkylning och hosta och hals har det varit här men tror att det är på väg bort.

Bara lite heshet och hosta har jag o Erik kvar.

Imorrn jobbar jag kväll så innan ska jag handla lite.

Hoppas allt är bra med er.

Kram

Os. Jag filmade när din fick tavlan men vet inte hur man lägger upp men får kolla på d senare.

Kram igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar