lördag 24 november 2012

Godmorgon

Idag är det lördag och jag är på G till jobbet. Har tagit semester imorrn då vi ska ut och äta me några i Gregers släkt. Hans faster Ylva bjuder oss ut i sumpan. Och ikväll ska vi ut me några föräldrar i Eriks fotbollslag. Ska bli trevligt.

Tränade i förgår och har fortfarande träningsvärk.

100 sit ups fast några i taget:-)
Sen 131 benpress och det är mycket för mig då mina muskler gör sååå ont och jag får kramp men vet oxå att min kropp mår bättre av att jag rör på mig regelbundet.

Vad ska ni andra hitta på i helgen då?

Nästa helg har Erik och Evelina dans uppvisning och sen så har vi loppis i 2 dagar oxå. Hoppas vi får lite sålt så vi kan rensa mer.

Vi har även fixat lite julklappar oxå till barnen. Idag är det ju bara en månad kvar till julafton.

I år är det den första julafton som jag måste jobba. Men fick sluta lite tidigare iallafall. Tyvär måste man ju jobba ALLA dagar när man jobbar i vården som jag gör.

Men får tänka att det är bra betalt för jag jobbar julafton,juldagen, nyårsafton, nyårsdagen och säkert nån annan dag där:-)

Och nyårsdagen jobbar jag 8-20 :-).

Idag regnar det är det känns så kallt och ruggit och nästan ingen människa ute.

Var är alla vid denna tid en lördagsmorgon;-) ler.

Ni får ha det så gott


Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar