söndag 26 augusti 2012

Godmorgon

Var är alla människor kvart i 6 på en söndagsmorgon??? Sover ni alla? Ler

Varför inte jobba som jag. Får inte jag sova så ska ingen annan heller göra det;-) haha skojar. Men tog kort på hur tomt det var.

Står och väntar snällt på bussen då det inte går några tåg på söndagar innan kl kvart över 9 från Bro. Så jag får ta bussen till Kungsängen och sen byta där ersättningsbuss till Jakobsberg. Det går men är väl inte såååå kul. Det har varit så sen innan semestern och ska hålla på till december.

Tur att man inte jobbar varje söndag morgon;-).

Igår fick Evelina nya inlines då hon hade ju fått ärvt av Erik hans gamla och dom har blivit så slitna.

Barnen fick även iförgår nys skydd (knäskydd,armbågsskydd och handledsskydd). Även jag köpte handledsskydd till mig;-). Kom på att ja måste ha en hjälm oxå. Egentligen om jag ska åka behöver jag nya inlines men det får bli nästa sommar. Dom jag har nu är ca 13-15 år gamla om inte mer.
Igår så var vi ute och åkte lite inlines.

Nu så sitter jag på bussen till Kungsängen;-).

Ni får ha det så gott idag.

Igår efter jobbet så vart det nåt "jippo" i jakans centrum så barnen fick hoppa hopp Borg och kolla hur söta dom stod i kön.


Efter jobbet ska vi åka till Bromma.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar