torsdag 9 augusti 2012

Ny blogg

Hej Som ni vet sen förra bloggen så på senaste har jag varit så dålig på att skriva och lägga upp bilder. Men det är mest för att jag sitter så sällan vid datorn längre utan är mest på min mobil sådanfall och på blogg.se så har jag svårt att lägga upp bilder och om jag ska lägga upp bilder så kan jag bara lägga upp en bild på varje inlägg och då tappar man lusten. Men har hört att man ska kunna lägga upp via mobilen på denna mycket bättre så därför testar jag med en ny blogg så får vi se. Just nu skriver jag på datorn men ska fixa en app och pröva där så får vi se om jag ska fortsätta ha denna. Ni får väl säga vad ni tycker men då är det lättare att lägga upp bilder direkt från mobilen och inte behöva datorn och föra över bilder dit först och sen lägga upp dom. Ha det så gott Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar