söndag 19 augusti 2012

Söndag

Idag tog jag lite sovmorgon...

Eller sovmorgon jag gick upp tidigt med lillan sen gick jag och la mig igen sen så Greger gick upp och va med barnen så jag sov en timme till:-)

Sen gick vi till olika lekplatser och lekte. Tyvär märkte vi på ett ställe att det finns folk son förstör för barnen på lekplatserna. Sant men trist...
Vill inte ens skriva ut det här så äckligt var det... Fy fan...

Sen gick vi och handlade och gick hem och åt glass. Efter det så åkte Greger och Erik till lejondalssjön och kollade runt då Greger är tillsynsman.

Evelina och jag rensade bland hennes kläder. Oj va mycket som var för litet. Hon behöver mer kläder.

Sen gick vi ut och lekte lillan och jag. Och här sitter vi nu:-) eller jag sitter och lillan leker. Erik och Greger är på väg hem.

Snart blir det mat

Ha d så gott

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar